Lietuvos Lancia Klubas

Lancia gerbėjų klubo forumas
Dabar yra 2019 Vas 19 07:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


1. Naują temą jums rūpimu klausimu prašome kurti tik tada jeigu jos neradote jau tarp sukurtų temų.
2. Jeigu neradote temos rūpimu klausimu, nerašykite naujų problemų į senas temas vien tik dėl to, kad "nenorite kurti naujos temos"
3. Naujų temų pavadinimai turi būti informatyvūs - jos negali būti tokios kaip pvz.:
"Lancia Dedra", "Kappa kompas", "ABS", "amortizatoriai".



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2013 Kov 02 23:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Sveiki.
Kadangi Fiatu klubo forume geriausiu atveju galima pasiklaus tik kaip pasikeist lempute, tad su tokiu klausimu ten buciau likes nesuprastas 8-[
Daug googlinau, eperius perziurejau, TecDoc katalogus, Coupe ir Kappos manualus, bet galutinio tasko taip ir neina uzdet. #-o
Tad gal kas kur esat uzsaite-uzmate, patis susidure ar kitokiu ziniu turit, Ar tinka Kappos 2,4l 20v galva ant 2,0l 20v bloko?
Kiek info susiradau, tai kad 2,4 voztuvu kepureles didesnes praktiskai ant 3mm, visa kita identiska, veleneliu fazes matomai turetu skirtis, nes detaliu kodai kiti, bet tvirtinimo kakliuku diametrai identiski, na ir cilindru diametrai ant vieno milimetro pas 2,4 didesni, bet keiciant stumoklius man siaip ar taip teks juos vos ne iki tiek dagrezti.

Kas kokiu minciu turit?
Dabar kam man to reik? 8-[ Sutrumpintai istorija butu: Truko pagrindinis dirzas, voztuvam amen, uz ta pacia invazija i varikli bus sudeti kaltinuku visas komplektas, galvojama portint galva, uz ta pati gal nebutu blogai ir didesni voztuvai, o didesni yra pas 2,4l, tad JEIGU galvos butu viens prie vievo, gal paprasciau butu tiesiog det visa galva nuo 2,4l nei remontuot senaja 2,0l tik sukeiciant velenelius is senosios.

Is anksto aciu uz info ir atsiprasau jei kaskam sis klausimas pasirodis nesamone....bet juk gyveni ir mokaisi :? :wink:

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 03 08:32 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Bal 23 22:59
Pranešimai: 3119
Miestas: Klaipeda
Normalus kalusimas..;) siame forume tokie kaip tik "i tema" :lol: saunuolis,kad kazka sumastei keistesnio padaryti,tik ar ne paprasciau paimti kappos 2.4 motora ir ji persitvarkyti pagal savo uzmanymus? jie pakankamai pigus siuo metu laiku;) Kas liecia velenelius,tai jei turi ir tuos ir tuos,tai tiesiog prasuk ir sulygink juos,bus aiskiau,nei spelioti. del stumokliu diametro tokio mazo skirtumo,tai galvai dzin,nes tarpine viska "sugaudys". tiesiog galvoje turetu buti didesne degimo kamera,nes didesni misinio kieki reikia sutalpinti,bent as taip itariu.Pas mus Gargzduose yra tokia Kappa su 2.4 20v motoru ardymui,jei turesi laiko ir noro,prilek ir galesi palyginti.
O siaip bus idomu stebeti ka cia subursi. sekmes :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 03 10:32 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Aciu kad taip iskart pavyko sulaukt demesio :D

Visa varikli, deje jau nelabai iseina keist...jau pas mane guli kaltinukai stumokliai, kurie pas 2.0l jau padidinto diametro ir taip mazesni ant 0,5mm nei ant 2.4l. Sio menesio viduri parvaziuoja kaltinukai svaistikliai, kurie palei viska kiek supratau yra trumpesni nei pas lancia 2.4l, be to svaistikliniai kakliukai pas 2.4l didesni nei pas 2.0l.
Zodziu greiciausei visa 2.4l varikli dabar jau nelabai apsimoka imt. Beje, kiek mazdauk kainos tu 2.4l varikliu? Ziuriu kad nebera taip jau lengva ju atrast :?

Butu idomu susiziuret is tiesu kas ten ir kaip. Kai parsivesiu savo galva butinai reiks su jumis susisiekt [-o<

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 12 09:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007 Vas 26 12:29
Pranešimai: 1104
Miestas: Vilnius
Manau dėk fiatinę 2.0 galvą ir tiek. Turbavyko išmetimo vožtuvai yra "sodium filled" (nežinau kaip tai lietuviškai vadinasi, gal "natriu dengti" ar "nitridinti"?). Į 2.4 galvą turbo vožtuvai per maži (diametru), tai tiesiog pakeisti neišeina. Be to Lancia 2.4 visi motorai buvo su VIS, tai čia gali būti kažkokių neatitikimų su Fiatu.
Kaip sakoma viskas, ką sugalvoji, jau kažkada buvo padaryta, tai gali pasiskaityti pas anglus :arrow:

_________________
k 2.0 20VT '00 | δ 1.6 HFturbo '91 | Jau 15ooookm pučiu dyzelius


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 13 11:29 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Pagaliau nusilupau savaja galva....vaizdas nekoks. puse voztuvu tikrai gavo per kepure, kita puse vizualiai lig ir nieko, o kaip istiesu dar reik rimtai ziuret.
Ir pats dirzas, kaip paaiskejo, del sios situacijos niekuo detas, nuskrido vandens pompos skyvukas,pasileido dirzelis ir susivele prie alkuninio.

Del voztuvu turbo ir neturbo....nu idomei, siaip pagal daliu kataloga 2.0V ir 2.0VT voztuvu kodai vienodi, tiek ismetimo, tiek isiurbimo.
Tad jei turbo yra "nitruoti", atmosferiko ne, tai kodai turetu skirtis, arba parduotuvei taip pat paduos voztuvus pagal koda ir suprask, ten "nitruoti" ar ne :?
O 2.4 voztuvai pagal sudeti ir apdirbima taip pat regis niekuo nesiskiria nuo 2.0 :roll:

Zodziu reiktu manau prisimatuoti.

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 13 16:13 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Rgp 31 22:54
Pranešimai: 2896
Miestas: Taurage
Turiu atmosferiko galva 20v visa nuo bravo hgt ir siaip manau dar kazko nuo motoro rasciau jai netycia reiketu ko rasyk pm :) o 2,4 voztuvus kisti jai jie ir didesni teoriskai ar tikrai verta? iki to jau turetu buti kokia ball bearing turbo, veleneliai ir dar labai labai daug kas, po situ zingszniu jau galima kazka galvot ir apie didesnius voztuvus ir pan.

_________________
Paveikslėlis
Lancia Delta HPE Evo500 2.0ltr. 16v Turbo '96m
Lancia Delta HF 2.0ltr. 16v Turbo '94m Nuova Integrale


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 13 16:43 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007 Vas 26 12:29
Pranešimai: 1104
Miestas: Vilnius
Bent jau Kappai fiatdalys.lt rodo kitą išmetimo vožtuvų kodą turbavykui nei atmosferikui. Tas pats kodas yra ir tarp Coupe variantų. Tai manau, kad vistik skiriasi vožtuvai. Ir ne be reikalo anglai spjauna į reikalus su 2.4 galvom. Dėk nuo 2.0, jų ir daugiau.

_________________
k 2.0 20VT '00 | δ 1.6 HFturbo '91 | Jau 15ooookm pučiu dyzelius


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 13 20:46 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Pasimeciau su tais voztuvais #-o
Palei situos:
https://docs.google.com/file/d/0B3jfmh-1bEXeUFBVMW92VzRjYnM/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B3jfmh-1bEXeajNkcXo1MTN0NWc/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B3jfmh-1bEXeX3VUUkF4RWlQaGs/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B3jfmh-1bEXeWnVKN3RzdzQ2akU/edit?usp=sharing
voztuvai vienodi. :roll:

Nesigilinciau i ta reikala jei nebutu mano voztuvai suraityti, buvo planuota tiesiog isportint kanalus, bet tuo paciu visai nepamaisytu ir didesni voztuvai kad nebereiktu daugiau lyst prie galvos, o jei pvz lancios 2.4 galva tiktu, voztuvai jau ir taip didesni gal but ir kanalai pas ja platesni, tad ir portingo nereiktu ir gerokai reikalu atkristu [-o<
Aisku visa tai gal but ir nera labai butina, bet tikrai nepamaisytu, plius ir situacija tokia kad ar 2.0, ar 2.4 galva stoves jokio skirtumo, svarbu tiktu 8-[

Ball bearing'as tikrai nebus, nera prasmes tiek permoket, greiciausiei bus holset hx30 arba hx35, priklausomai kuria pavyks rast, baisiai jau populiarios pasidare :x Veleneliai gal kada ateity, kol kas uzteks ir senuju 8-[

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 15 09:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007 Vas 26 12:29
Pranešimai: 1104
Miestas: Vilnius
Dėl vožtuvų tu pažiūrėk kokiam epere pagal tikslų savo VIN ir manau tikrai parodys skirtumą. Fiatas nuo senų laikų turbo išmetimo vožtuvus dėjo su tuo natriu, Alfa dėjo ir į atmosferikus.
Iš kitos pusės tai dabar manau įmanoma ir be natrio prasisukti, nežinau tik ar fiatiniai standartiniai atmosferiniai laikys, bet matant kiek šiais laikais varinėja atmosferikų su užmautom turbom, tai visai įmanoma.

_________________
k 2.0 20VT '00 | δ 1.6 HFturbo '91 | Jau 15ooookm pučiu dyzelius


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Kov 30 23:29 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Taigi siandien pagaliau prisimatavau 2.4galvute ir likau tikrai, galiu pasakyt, labai patenkintas.
Buciau isvis apsipatenkines jei matuota galvute butu buvus gera, bet geja irgi sunkaus gyvenimo maciusi,aisku remontuojama, bet dar bandisiu paieskot sveikos.
Taigi prie reikalo.
1) Pacios galvos ismieros 1-1 kaip pas 2.0vt.
2) Galvutes tarpine identiska, neskaitant kad cilindru skyles ant 2.4 ~1mm didesnes, kas manau visiskai dzin.
3) Ismetimo kanalai ir kolektoriaus tvirtinimas identiskas.
4) Isiurbimo kanalai pas 2.4 net didesni ir zymiai, kas tikrai pradziugino, o isiurbimo koliko tvirtinimas identiskas.
5) Voztuvai jau ir pries tai zinojau kad yra 3mm didesnem kepurem, kas irgi laaabai neblogai.
6) Veleneliai erelio aki ijungus irgi ant 2.4 atrodo "piktesni" kas taip pat turetu neblogai pasiteisint ant turbo.
Zodziu viskas ciki piki, o del voztuvu, su patikimais zmogais perkalbejus, ten jie ar nitridinti ar ne nitridinti maziausiai imi i smegeni, puti arklius ir nekvarsini galvos, dar niekam nieks nesudege be kaksokios tai rimtos priezasties, nebent jie ce butu is sviesto padaryti, kuo tikrai netikiu. :D

Tai tiek =D>

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.066s | 14 Queries | GZIP : On ]