Lietuvos Lancia Klubas

Lancia gerbėjų klubo forumas
Dabar yra 2019 Rgs 17 02:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


1. Naują temą jums rūpimu klausimu prašome kurti tik tada jeigu jos neradote jau tarp sukurtų temų.
2. Jeigu neradote temos rūpimu klausimu, nerašykite naujų problemų į senas temas vien tik dėl to, kad "nenorite kurti naujos temos"
3. Naujų temų pavadinimai turi būti informatyvūs - jos negali būti tokios kaip pvz.:
"Lancia Dedra", "Kappa kompas", "ABS", "amortizatoriai".



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 09 23:42 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
Taigi, Kappa'oj buvo šiek tiek pakeitimų - BOV'as buvo atjungtas nuo grąžinimo į oro filtrą (trumpai tariant, su gamykliniu (BOSH) bov'u yra čiaudėjimas (pšššt)). Vakuuminė žarnelė savo vietoj, žarna į BOV'ą šiek tiek patrumpinta (patogumo sumėtimais, kad garsas eitų į viršų, ne žemyn).
Ir faktiškai nuo pirmo užvedimo (padarius pakeitimus) bėda. Apsukos šokinėja. „Tapkę“ užmini iki 3-4k apsukų, atleidi, ji nukrenta iki 0,5 kartais ir žemiau. Pradeda mirksėt Akumuliatoriaus ir Tepalų lemputės. Kartais apsukos grįžta iki ~0,7-0,8, bet kartais nudusta Lancia iš vis. Važiuojant irgi. Užmini tapkę, ir jau matai, kad užgeso, tai spėk stabdyt, kad kam neįsi**st..

Taip pat, akumas nėra pats iš gyviausių, krovimą su testeriu rodo gerą (14), bet užvedus įjungtus TIK lempas (pagal vidinės panelės gauge) būna vos 12-13 (su kondiške ir mažiau).

Taigi, kame gali būt parkė dėl apsukų? Kiek tame įtakos turi akumuliatorius?

P.S. Gali dėl akumuliatoriaus retkarčiais mest „Engine Control System Failure“ borto kompiuteryje (dažniausiai pasireiškia vėsesniu oru, jei prieš tai buvo važiuota su kondiške)?

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 10 08:30 
Atsijungęs
Valdybos pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Rgs 16 08:06
Pranešimai: 3797
Miestas: Gargždai
Pačiam reikia pirkti dviejų kamerų BOV'ą, skirtą dirbti su MAF'u. Reikia, kad dalis oro grįžtų į oro šlangą. Dabartinėje tavo situacijoje MAf'as jau yra paskaičiavęs kiek oro yra paimta ir pila atitinkamai kuro. O BOV'as jau yra išmetęs tą orą, todėl stipriai užriebėja mišinys ir gęsta motoras.

_________________
lancia Dedra V6 140kW (buvęs 2000turbo) 91'
Lancia Lybra Intensa 02' Buvo
Alfa Romeo 156 04' 2,4JTDM daily car'as
MB B200 šeimyninis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 10 09:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
OK, tai reiškias reikia viską grąžinti į savo vietas iki kol nusipirksiu BOV'ą.

O su stock'iniu BOV'u susitvarkyt neišeitų? Pvz.: ten, kur buvo BOVas atjungtas nuo grąžinimo į oro šlangą, palikt angą atvirą (šiuo metu yra uždaryta su plug'u)?

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 10 13:29 
Atsijungęs
Valdybos pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Rgs 16 08:06
Pranešimai: 3797
Miestas: Gargždai
tiesiog nusipirk tam skirtą BOV'ą ir susimontuok

_________________
lancia Dedra V6 140kW (buvęs 2000turbo) 91'
Lancia Lybra Intensa 02' Buvo
Alfa Romeo 156 04' 2,4JTDM daily car'as
MB B200 šeimyninis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 11 15:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
Update'as:

Testuoju 2 kamerų reguliuojamą BOV'ą.
Prikabintas failas:
bov.jpg
bov.jpg [ 78.36 KiB | Peržiūrėta 5280 kartus(ų) ]


Bet vėlgi „netuščiomis“. Viską sujungiau tvarkingai, lyg ir sureguliavau kaip reikia. Vis tiek kažkas blogai - jei sureguliuoji spyruoklę tarp SOFT ir HARD, važiuojant girdisi kaip pro bov'ą pučia orą (apsukos: 1,5-2,5k). Mano supratimu, gaunasi per minkšta. Suki link HARD - tas pat. O jei visiškai nustatai ant HARD, stovint užspaudus iki 3k (ir daugiau), čiaudi, bet ir iškart apsukos šoka žemyn iki 0,3k ir/ar užgesta.

Stovint vietoj taip pat patikrinau, pro įšėjimą (nuotraukoje kairėje pusėje) eina oras, o to lyg ir neturėtų būt.

Taigi klausimas, čia kaltas BOV'as, spyruoklė ar vėl čia knisa protą kompas su MAF'u?

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 08:06 
Atsijungęs
Valdybos pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Rgs 16 08:06
Pranešimai: 3797
Miestas: Gargždai
o pas tą bovą vakumas pasijungia? kažko nuotraukoje nesimato

_________________
lancia Dedra V6 140kW (buvęs 2000turbo) 91'
Lancia Lybra Intensa 02' Buvo
Alfa Romeo 156 04' 2,4JTDM daily car'as
MB B200 šeimyninis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 08:30 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
Taip, pasijungia. Virsuj, bet nesimato

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 19:57 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Kaska jus cia sudetingai darot, tas bov'as itariu visai nesusyjes su tavo bedom.
Ir kas cia isvis per bov'as 8-[ Taigi arba recirkuliacinis arba atmosferinis, o cia kaskoks "recikmosferinis" :mrgreen: kas per "dvieju kameru" 8-[
Jei dedi atmosferini vietoi recirkuliacinio, yra tik vienas pasikeitimas paprasciausiai uzglusini ta slangos dali kur priestai buvusis recirkuliacinis grazindavo ora i paemima. Viskas, burtai baigti, daugiau viskas jungiasi taip pat. Nebent kaskur palikai kiaura slanga, gal kiauras vakumas kaskur, gal oro srauto matuokli nuzudei, kas pagal simtomus stipriai tiketina.
Tuo labiau stovint vietoi ir plerpinant nieks ten tikai neperpilines kuro del bovo kad net variklis uzgestu.
Zodziu mano nuomone, bovas cia niekuo detas, nebent kaska ne taip sujungiai, ar krapstydamasis dar kanors netycia atjungiai.

PS: su tuo naujuoju bovu tai ka as zinau...Jei tau jis reikalingas tik del garso, pasiimk belekoki atmosferini su tau patinkancia svilpyne, jei ne, tai dek atgal recirkuliacini, nebus pssssh...bet nebus oro trukumo ir truktelejimo perjungiant pavaras, bus tvarkoi A/F misiniai ir t.t ir rami galva.

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 20:55 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
Taigi viskas nuo to ir prasidėjo, kad bandžiau su stock'iniu BOSCH bov'u.
Paveikslėlis

Su vakuumu viskas ok - užvedus, nuėmus nuo bov'o ir pridėjus pirštą traukimas jaučiamas. Ta anga, kur grąžina į oro paėmimą, buvo uždrayta.
Bėdos tokios, kaip kad pačiam pirmam poste aprašytos.

Kaip tikrinasi ar dar oro srauto matuoklė gyva/veiksni?
EDIT:
Kaip išmatuot radau.

Ar čia tikrai bus MAF (OSM) bėda?

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 21:14 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Tai sujungus atgal recirkuliacini bov nepasitaise? kitu atveju bov'as cia jau nekaltas,tad arba sutapimas arba kaska kaskur netycia pridirbai.
Nu taip, reiktu diagnostika pasijungt ir matysi, arba pamegint sukeist su veikiancia.

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 21:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
Pajungus atgal į stock'inę į visas angas viskas tvarkoj - niekas nedusta, viskas veikia kaip pridera.
Bet norisi ir švilpimo (pšššt) malonumą turėt, tai tenka ieškot sprendimo WTF kodėl neveik.

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 21:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
Ar tikrai-as neaiskeregys, ten vien del elektronikos gali but bent desimt prezasciu kodel variklis nenori dirbt. o dar vakumai, pro kurnors gal ora traukia ir t.t ir t.t. Tiek zinau, kad bov'as tikrai ne kaskokia kosmine technologija, kad tiek problemu pridarytu.
Boost gauge esi pasijunges? kiek vakumas ant laisvu?


Jei sudejus atgal vel viskas tvarkoi tai gal taip ir vazinek, arba dek normalu atmosferini "svilpuka" ir jei niekur niekas nebus KIAURA tai turi viskas puikiausiai veikti.

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Paskutinį kartą redagavo laprix 2013 Rgs 12 21:27. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 21:26 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
Deja, gauge's neturiu, negaliu pasakyt

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 21:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 12 21:55
Pranešimai: 41
Miestas: Klaipeda
laprix rašė:
Jei sudejus atgal vel viskas tvarkoi tai gal taip ir vazinek, arba dek normalu atmosferini "svilpuka" ir jei niekur niekas nebus KIAURA tai turi viskas puikiausiai veikti.


Arba kaskaip net "lygioi vietoi" nemoki visko teisingai sujungt 8-[ nu bet cia jau net darzelinukas sugebetu, tad atmetam sia galimybe :lol: Geriausia nuvaziuok pas suprantanti apie sraiges zmogu ir parodyk savo beda, manau tikrai pagelbes uz simbolini alu.

_________________
FIAT COUPE 20VT "FERRARI F220 edition" :D (For fun-everlasting MONSTER project)
ALFA ROMEO GT V6 3.2 24V (New wife's daily car)
F Bravo 2.0 20V HGT (New daily rusty car)
F Bravo 1.8GT (Wife's daily car, changed...soon be for sale)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 12 21:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgp 21 20:34
Pranešimai: 48
Miestas: VIlnius
Kadangi nieko iš forumo nepažįstu (bet manau reikia po truputi pažindintis su visais), tai gal forume turim Vilnietį kuris dirba/domisi/žino/moka/išmano visus šitus reikalus?

_________________
no more Lancia
codelab.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 17 13:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007 Vas 26 12:29
Pranešimai: 1104
Miestas: Vilnius
20V nedirba normaliai su VTA bovu, reikia recirkuliacinio. Bet šitie nedaro pšššš.
Gali bovą išmest visai ir mėgautis surge, jei nenori be garso važinėt.
Dar gali pasikeisti į 16V turbo, ten VTA.
Ir tiesa, su kiauru bovu 20V apsukos ant laisvų visada belekaip šokinėja.

_________________
k 2.0 20VT '00 | δ 1.6 HFturbo '91 | Jau 15ooookm pučiu dyzelius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BOV ir apsukos
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 18 08:56 
Atsijungęs
Valdybos pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Rgs 16 08:06
Pranešimai: 3797
Miestas: Gargždai
kituose forumuose paskaitinėjau apie kitus modelius su MAF, tai rašo, kad su SSQV neturi bėdų, bet vėl gi Kappa'i gali netikti..

_________________
lancia Dedra V6 140kW (buvęs 2000turbo) 91'
Lancia Lybra Intensa 02' Buvo
Alfa Romeo 156 04' 2,4JTDM daily car'as
MB B200 šeimyninis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
[ Time : 0.124s | 14 Queries | GZIP : On ]